Veelgestelde vragen
Waarom kan ik geen prijzen zien?
Onze prijzen zijn alleen beschikbaar voor geregistreerde
klanten. Om toegang te krijgen tot prijzen en om aankopen te kunnen doen, dien
je in te loggen met een account.
Hoe kan ik een account aanmaken?
Een account aanmaken is simpel! Klik op de knop ''Inloggen'' en selecteer ''Registreren''. Vul alle vereiste gegevens in inclusief KvK-nummer om toegang te krijgen tot ons assortiment en prijzen. Heb je nog geen KvK nummer? Neem dan even contact met ons op voor de mogelijkheden.
Kan ik als particulier bestellen?
Nee, op dit moment richten wij ons op zakelijke klanten met een geldig KvK-nummer. Particulieren kunnen helaas geen bestellingen plaatsen, zowel online als offline.
Hoe snel bezorgen wij?
Wij doen ons best om bestellingen die op werkdagen voor 12 uur binnen komen direct dezelfde dag te versturen. Uiterlijk de volgende werkdag is je order verstuurd!
Kan ik producten opnieuw bestellen?
Ja, zeker! Als je eerder producten hebt besteld, kun je deze eenvoudig opnieuw bestellen door in te loggen op je account en naar de orderhistorie te gaan. Hier vind je een overzicht van je eerdere bestellingen en kun je de gewenste producten selecteren en opnieuw bestellen. Dit bespaart je tijd en maakt het nabestellen snel en gemakkelijk.
Wat voor soort producten bieden wij aan?
Stralende Stenen is een groothandel in edelstenen, kristallen en mineralen. Neem een kijkje in ons assortiment voor meer details. Let op: online staat ca. 70% van ons assortiment. Wil je alles zien, maak dan een afspraak met ons.
Hoe kan ik contact opnemen met Stralende Stenen?
De prijzen op de website van Stralende Stenen zijn exclusief BTW. De BTW wordt toegevoegd tijdens het afrekenproces.
Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief btw?
De prijzen op de website van Stralende Stenen zijn exclusief BTW. De BTW wordt toegevoegd tijdens het afrekenproces.
Waarom kan ik niet inloggen?
Dat kan verschillende redenen hebben. Misschien heb je nog geen account. Dan dien je je eerst te registreren. Heb je al wel je account, maar ben je je wachtwoord vergeten? Klik bij het inloggen dan op ‘wachtwoord vergeten’. Je krijgt dan een link om een nieuw wachtwoord aan te maken. Is dit het niet? Neem dan contact met ons op.
Is er een minimum dat ik moet bestellen?
Ja, wij hanteren een minimumbedrag van € 125,- exclusief BTW per bestelling. Als het totaalbedrag van je bestelling minder dan € 125,- is, kun je niet bestellen. Bij een bestelling van meer dan € 200,- exclusief BTW is de bezorging in binnen Nederland gratis! Voor België geldt dat vanaf € 250,-. Lees meer over de verzending/levertijd.
Waar kan ik mijn geplaatste bestellingen terug vinden?
Ja, wij hanteren een minimumbedrag van € 125,- exclusief BTW per bestelling. Als het totaalbedrag van je bestelling minder dan € 125,- is, kun je niet bestellen. Bij een bestelling van meer dan € 200,- exclusief BTW is de bezorging in binnen Nederland gratis! Voor België geldt dat vanaf € 250,-. Lees meer over de verzending/levertijd.
Waar kan ik mijn geplaatste bestellingen terug vinden?
Je geplaatste bestellingen vind je terug in je 'Bestelgeschiedenis'. Hier kom je via 'mijn account'.
Verzending & Track & Trace
Wij streven ernaar om bestellingen binnen 24 tot 48 uur na plaatsing op werkdagen te verwerken en te verzenden.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met track & trace-informatie. In deze e-mail vind je alle details om je bestelling te volgen via de website van onze bezorgpartner.
Wat ik wil zit er niet tussen!
Dat kan, in onze winkel is ons aanbod veel groter dan in de webshop. En als je iets wilt wat je in ons assortiment mist, neem dan contact met ons op.